søndag den 31. januar 2010

Slut på en dejlig weekend og årets første måned

Så er en dejlig weekend meget tæt på sin afslutning. Som skrevet i sidste indlæg så har vi denne weekend haft børnefri kærestetid - det var så tiltrængt og så dejligt:) Jeg er om muligt blevet endnu mere forelsket i min skønne, skønne kæreste. I fredags da han kom hjem fra arbejde havde han en smuk buket og en kæmpe æske merci chokolade med hjem til mig - tak min skat:¤ Jeg tror ikke at jeg har fået blomster af ham siden min 18 års fødselsdag - og det er 10 år siden til marts... Så I kan tro jeg blev meget meget overrasket og glad.

Min smukke, smukke buket som kæresten min selv har valgt

Vi var ude at spise (da vi endelig fandt et sted hvor de havde plads til os efter at være gået forgæves de første par steder), så på engelsk pub og få en enkelt lille drink inden vi endte i biografen og se 'Avatar'. Jeg var meget lunken på den film på forhånd, men jeg kom ud fra biografen med en god oplevelse. Den er helt klart et kig værd - og måske endnu mere hvis man kan se den i 3D. Så hjem til et tomt hus uden sovende børn - så hyggeligt. Vi stod først op omkring kl. 11 næste dag - så længe har jeg ikke sovet i flere år:) Forresten så var min far så sød at stikke mig en seddel, da vi afleverede børnene. Så måtte vi have en god aften:) Tak far. Vi havde en skøn aften, og jeg ved, at børnene også har hygget sig rigtig meget sammen med morfar:)


Nå, men jeg har da minsandten også lidt scrap at vise:)

Min lille rockertøs;) Skum thickers jeg har haft liggende læææænge - dejligt at få dem brugt. Pins er sat fast i thickers - kan ikke huske hvem jeg har set det hos... Jeg er ellers ikke tilhænger af at skrive min journaling på siden,på hovedet eller skjult, da jeg synes det skal være meget let tilgængeligt, når det er mine børn jeg scrapper om og derfor også dem siderne henvender sig til, men i dette tilfælde kunne jeg ikke få det til at blive anderledes og jeg er selv ganske godt tilfreds med resultatet:)

Billedet på dette LO er næsten identisk med et billede som findes af min kæreste som lille - samme lille basse med et kæmpe smil:) Hun er bare en tro kopi af sin far:) Her har jeg fået brugt lidt af mine nye ting bla. fugle rubons fra Hambly og tuborgklammer (også rubons) fra Sassafrass - jeg er vilde med begge dele og så æææælsker jeg altså bare rubons - mums:)

Dette LO er jeg faktisk blevet rigtig rigtig glad for:) Jeg trængte til at scrappe lidt andre farver til Karoline, og fandt dette pletskud af en sur og ked pige som kaldte på at blive scrappet - for ja; min skønne datter kan være ligeså sur som hun kan være sød;)Bagrundspapiret er samme farve som hendes bluse (det mørke af den) og da jeg først havde smækket billedet på, så kom resten af sig selv hen ad vejen. Faktisk har jeg udfordret mig selv med dette LO, da jeg har sat en abe stickers på. Hvordan i alverden kommer der abe ind i billedet her? Jeg plejer at gå meget op i, om de forskellige pynte ting jeg putter på mine LO's passer til billedet/temaet, men mange gange så synes jeg, at det holder mig tilbage, og det er jeg så nu igang med at prøve at rette lidt op på. Gav det nogen mening???

Jeg er nu kun et punkt fra at kunne lave en ny liste - JUBIII:) Satser på at kunne lave en sådan i løbet af den næste uge. Min opgørelse af LO's lavet i januar samt opdatering af mit pengeforbrug kommer i morgen...uhhh, tør jeg?

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Ja, det tør du godt :-)
Hvor godt, at du er kommet ud over din tryghedszone med hensyn til brug af pynt. Jeg kan rigtigt godt lide de små fugle i højre hjørne på et af dine LO's. Det er nok det LO i indlægget, som jeg bedst kan lide.
Skønt med sådan en kærestetur. Vi er også ved at sætte lidt mere fokus på os herhjemme.
Glæder mig til at se din nye liste.

Marianne sagde ...

Hvor skønt at I havde en dejlig aften... Kan egentlig godt følge dig i det med pynten, men jeg tror, at man måske bare skal være totalt frigjort - bare en gang - og så ellers proppe på... :o) Måske man endda får lavet noget, som man bryder sig om?? Den lille abe passer i øvrigt perfekt ind på det LO :o)