onsdag den 3. februar 2010

Opdatering

Så fik jeg endelig lidt tid til at blogge lidt igen. Jeg har mandag og tirsdag haft undervisning hele dagen så overskuddet har simpelthen ikke været til det - men nu har jeg lige ½ time inden jeg skal afsted så jeg kan lige nå en hurtig opdatering. Jeg har fået talt mine LO's sammen - hele 18 stk blev det til i januar. Skønt:) Og så den lidt mere alvorlige opdatering - mine scrapindkøb. Jeg har handlet 2 steder - love2scrap og Multiscrap. Begge steder har jeg handlet på udsalg, men alligevel så har jeg stadig formået at bruge knap 2.000 kr på scrap...YIEKS! Det er jo helt vildt. Jeg har fået nogle virkelig lækre sager - MUMS - men synes nu stadig at det er mange penge. Min indkøb fra Multiscrap har jeg vist, men ikke mit indkøb fra love2scrap. Det skal jeg nok vise næste gang - der knytter sig nemlig en god historie til...uhhh spændende;)

I går fik jeg hygget lidt med scrapsagerne og fik lavet nedenstående
Gammelt billede af Karoline som jeg har villet scrappe længe og nu blev det endelig gjort. Det er lavet udfra en skitse som jeg fandt i et gammmel Creating Keepsakes blad (sidste punkt på min liste som skulle opfyldes - yay) Det blev lidt pusse nusset, men hva' - det skal der jo også være plads til;)

Nå, men nu må jeg hellere pakke sammen og begynde at sætte kursen mod skolen. Vi ses:)

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Du er en modig kvinde Susanne, sådan at hoppe med på mit lille eksperiment. Pu ha, det kan blive til mange penge, før året er omme. Men altså februar er kort.......:-)Til gengæld ved jeg, at jeg kommer til at bruge rigtigt, rigtigt mange penge til marts med både scrap i det jyske og convention....pu ha....
Sødt LO, glæder mig til at se din nye liste. Synes du ikke, at det er skønt, når man opnår sine mål?

Marianne sagde ...

Dit LO er da viiildt sødt :) Man må gerne lave noget pusse-nusset af og til. Og det hele passer jo bare så perfekt sammen :) Hvad angår scrap-indkøb... Tjae... Det går jo til et godt formål :o) Hav en skøn aften. Marianne :o)