onsdag den 20. januar 2010

Jeg mangler billeder...

...af mine nyeste LO's samt af mine scrappe godter fra lørdagens besøg hos Multiscrap, men jeg lover at prøve at få taget nogle i morgen:)

Vi (læs: Theis og hans far) er godt i gang med vores fremtidige soveværelse. Der er nu blevet rettet en skæv væg op, væggene er blevet isoleret med rockwool, loftet er blevet planet af, plastik er sat op på loftet, der er påbegyndt isolering af loftet og der er blevet sat en skillevæg op - det er SÅ skønt:) Jeg glæder mig så meget til vi kan flytte derud og så få begyndt på børnenes værelser.

Nå, men jeg har jo ingen billeder at vise, men istedet kan jeg vise min nye liste.

- bruge min. 3 rubons
- bruge abe stickers
- bruge dino chipboard
- bruge maling som baggrund
- 'customize' købt overskrift
- bruge clear-stjerne(r)
- bruge papir m. prikker
- bruge min. 3 forskellige journaling (eks. stickers+chipboard+stempel)
- bruge punchinella
- bruge negativ stickers
- bruge lyserød eller blå runde bogstaver
- lave overskrift med ordspil
- bruge journaling stempel
- lave kasser i journaling
- bruge papir m. dyr
- bruge sort/hvid papir
- bruge clear-snefnug
- bruge billeder fra nytår
- bruge sort/hvid billede
- bruge 5 stk. mønsterpapir
- bruge min. 10 blomster
- lifte fra ScrapSisters
- IKKE billede af børn
- lifte fra blad
- journaling på min. 150 ord


De kursiverede punkter er gengangere fra sidste liste og de fremhævede er punkter som er opfyldt.

Nu vil jeg sætte mig hen og nusse med mine fine, nye sager, mens jeg venter på at genudsendelsen af 'Greys hvide verden' kommer kl. 00.30.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg vil altså lidt inspireret af at se Jeres lister rundt omkring - måske skulle jeg lave en alligevel? Glæder mig til at se billeder, både af indkøb og bolig :)

Marianne sagde ...

Spændende liste... Glæder mig allerede til at se LOs - og se nye Los lavet ud fra din liste :)