lørdag den 16. januar 2010

Jeg ÆLSKER stadig udsalg...

Ja, hvad kan jeg ellers sige:) Da klokken var lidt i 9 i morges fik jeg bakset lillemanden og hans køretøj i bilen - efterlod Theis og Karoline hjemme - samlede min moster op - og satte så næsen mod Odense...ellere rettere: MULTISCRAP;D Nu skulle der handles lækkerier:D Og jeg skal da lige love for at der blev handlet...med -50% på alle herlighederne så var det svært at lade noget blive tilbage på hylderne;) Jeg kom hjem på 4 albums (meget tiltrængt) og ellers 1 pose propfyldt med alskens andre lækre sager i form af thickers, papir, rubons, stempler, journaling notes og meget, meget mere:)Det var simpelthen en rigtig hyggetur. Min moster har længe beundret mine LO's og nu fik hun handlet lidt ind til at kunne starte op selv. Lillemanden opførte sig eksemplarisk og fik da vist også charmeret sig direkte ind i hjerterne på nogle af de andre kunder - min lille bassemand. Lige nu sidder jeg i stuen og ser 'Barnaby', mens jeg nusser om alle mine nye sager - de er så fine:) Billeder af alle min nyerhvervede lækkerier kommer i morgen.

Ingen LO's i denne omgang, selvom jeg sad og hyggede med lidt papirnusseri i går aftes, så må billeder af resultaterne også vente til imorgen.

Nu vil jeg vende tilbage til mine lækkerier, mens jeg ser 'Barnaby' opklare ugens mord. Forsat god lørdag aften til jer alle.

EDIT: Årh, jeg glemte da forresten dagens tanketorsk:) Jeg har mange gange gennem den sidste 1½ uges tid været inde at kigge på MULTISCRAPs hjemmeside og fundet forskellige ting og sager, som jeg gerne ville have fingrene i - og der var enkelte ting, som jeg partout gerne ville have hjem til mig at bo. MEN husker jeg disse ting, da jeg først er derovre??? NEJ! Jamen altså, hvor glemsom må man være... Så jeg måtte lige ind på nettet og bestille det den vej igennem og så krydse fingre for, at det stadig er tilbage, så jeg kan få det hjem. Heldigvis kan jeg spare porto, da Theis' søster bor i Odense, og hun agerer gerne pakkebud for mig - tak for det:) Note to self: skriv ned når du SKAL huske noget bestemt...

1 kommentar:

Anne sagde ...

Hej Susanne,

Glæder mig til at se hvad du har bestilt hos Angelcrafts :) Mine ting blev bestilt 22. december, men først sendt ... hm - lige inden nytår - TROR jeg..! Jeg havde den onsdag d. 6. januar - så hvis du regner med en uge, passer det nok meget godt :)