søndag den 3. januar 2010

Arghhhh....

Så har vi været til årets første udsalg Karoline og jeg. Vi tog på en tøsetur til Kolding Storcenter for at finde nole nye gevandter til tøsen, men jeg måtte desværre erkende at der så absolut IKKE var noget at komme efter :( Vi kom hjem med 1 par bukser og 2 bluser - THAT'S ALL! Øv bøv, jeg havde ellers set frem til at bruge en masse penge ;) Nå, men lidt andet kom vi dog hjem med - moren fik nogle lækre sæt undertøj og frøkenen fik noget HABA legemad (Krea havde 30% på hele butikken) samt en fin lille hund i bur fra Bilka - det var forelskelse ved 1. øjekast - så 'what's a mother to do?' Imens vi traskede Storcenteret tyndt hyggede 'mænnerne' derhjemme' - Nikolas sov og faren kørte F1 og spillede fodbold på PS2 - ren hygge.

Det er ikke nogen hemmelighed, at scrapbooking er min store kreative lidenskab. Jeg elsker at nusse med billeder, papir og forskelligt pynte-gejl. Så jeg vil præsentere min Top 10 fra 2009 - selvom det var p***e svært at vælge, men det er lykkedes :) De er ikke lagt op i prioteret rækkefølge.












Beklager blitzen, men jeg kunne ikke finde billederne på pc'en, så jeg var lige nødt til at tage nogle nye.

Ingen kommentarer: