onsdag den 6. januar 2010

Lidt mere nyt

Så blev de 2 halvfærdige LO's helt færdige:

Dette er jeg ikke helt 100% tilfreds med, men jeg er ved at vænne mig til det, så det bliver ikke anderledes.


Dette er jeg rigtig glad for. Det blev lige som jeg ville have det :)


Med disse 2 LO's så er der også flere ting som kan streges på listen, så nu ser den således ud:

1: brug sort/hvid papir
2: brug clear snefnug
3: journaling på min. 150 ord
4: lift fra blad
5: lav en overskrift med tal
6: scrap billeder fra nytår
7: brug motiv-stempel
8: brug grøn pynt
9: brug detalje fra papir
10: brug stribet papir
11: gør 2 gamle LO's færdige
12: IKKE billede af barn/børn
13: brug maling
14: brug billetter
15: lift fra Sabina
16: brug sort/hvid billede
17: brug min. 3 stk chipboard
18: brug julepapir
19: brug min. 5 stk mønsterpapir
20: brug blå overskrift
21: lift fra Marianne
22: brug min. 10 blomster
23: brug min. 15 brads
24: lift fra galleriet hos ScrapSisters
25: brug min. 3 stk bånd

Jeg mangler kun et par stykker mere og så skal jeg have lavet en ny liste... Jeg går selvfølgelig efter at få opfyldt alle punkter, men jeg glæder mig allerede til at lave en ny liste. Jeg elsker lister :)

1 kommentar:

Ragna sagde ...

Fra listemenneske til listemenneske - I know :-)

Flot brug af stribet papir, det er jeg så dårlig til. Tak for inspirationen.