mandag den 4. januar 2010

Sådan scrapper jeg bedst

Jeg har gennem tiden fundet ud af, at jeg scrapper bedst, hvis jeg har nogle konkrete mål at gå efter. Derfor er jeg begyndt at lave en liste at scrappe efter - og det fungerer super:) Der er ikke nogen tidshorisont for listen, men der er visse krav som skal overholdes:

- 25 punkter
- min. 15 punkter skal være opfyldt før ny liste må laves
- punkterne må meget gerne kombineres på kryds og tværs, men må også gerne stå alene
- ikke opfyldte punkter går videre til næste runde

Sådan skal det gøres. Her er listen som jeg arbejder ud fra nu:

1: brug sort/hvid papir
2: brug clear snefnug
3: journaling på min. 150 ord
4: lift fra blad
5: lav en overskrift med tal
6: scrap billeder fra nytår
7: brug motiv-stempel
8: brug grøn pynt
9: brug detalje fra papir
10: brug stribet papir
11: gør 2 gamle LO's færdige
12: IKKE billede af barn/børn
13: brug maling
14: brug billetter
15: lift fra Sabina
16: brug sort/hvid billede
17: brug min. 3 stk chipboard
18: brug julepapir
19: brug min. 5 stk mønsterpapir
20: brug blå overskrift
21: lift fra Marianne
22: brug min. 10 blomster
23: brug min. 15 brads
24: lift fra galleriet hos ScrapSisters
25: brug min. 3 stk bånd

Det er hvad jeg scrapper efter lige nu og jeg har indtil videre lavet 3 LO's med udgangspunkt i listen:





Dette LO fik jeg lavet inden jeg fik lavet min liste:



Derudover har jeg gang i 2 LO'er som lige mangler det sidste - og når de har fået det, så tror jeg at jeg har opfyldt de 15 punkter og så skal der laves ny liste:) Jeg skal nok give en up-date omkring listen inden jeg udfærdiger en ny.

Ingen kommentarer: