onsdag den 13. januar 2010

Nyt + gammelt i dejlig forvirring

Så har jeg endelig fået taget billeder af mine nyeste LO's - OG nogle gamle nogen som har fået en lille make-over.

Først de gamle:








Dejligt at få dem gjort helt færdige, så bunken kan blive mindre.

Så er der lidt nyt også.

Den første er 'af egen avl.


Nr. 2 er et lift fra SweScrapbook som har lagt i min inspirationsmappe meget længe - dejligt at kunne slette den nu. Jeg er rigtig glad for resultatet:)


Dette 3. LO er et lift fra Marianne - det LO der hedder 'flødehest'. Syntes det passede super til dette skønne billede af lillemanden og jeg:) Jeg er super glad for resultatet - selvom det normalt ikke er 'mine' farver - så synes jeg det er helt igennem vellykket.


Med al den kreativitet så har jeg også opfyldt flere af punkterne på listen - dejligt! Nu ser listen sådan ud:

1: brug sort/hvid papir
2: brug clear snefnug
3: journaling på min. 150 ord
4: lift fra blad
5: lav en overskrift med tal
6: scrap billeder fra nytår
7: brug motiv-stempel
8: brug grøn pynt
9: brug detalje fra papir
10: brug stribet papir
11: gør 2 gamle LO's færdige
12: IKKE billede af barn/børn
13: brug maling
14: brug billetter
15: lift fra Sabina
16: brug sort/hvid billede
17: brug min. 3 stk chipboard
18: brug julepapir
19: brug min. 5 stk mønsterpapir
20: brug blå overskrift
21: lift fra Marianne
22: brug min. 10 blomster
23: brug min. 15 brads
24: lift fra galleriet hos ScrapSisters
25: brug min. 3 stk bånd

Jeg har nu opfyldt 15 af de 25 punkter, så jeg vil gå igang med at udfærdige en ny liste...spændende, spændende.

Jeg sidder lige nu og venter på at lillemanden vågner. Han har været plaget af feber de sidste par dage, så jeg krydser fingre for at feberen kan holde sig væk i dag. Hans temperatur var kun knap 37 i morges og håber ikke at den er steget efter luren - stakkels lille mand:( Ellers ikke så meget nyt at berette. Theis og hans far er godt igang med vores fremtidige soveværelse - ihhh, det bliver så dejligt:)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skønne LOs... :) Og hvor er det bare fedt, at du har opfyldt så mange punkter... Har til føjet dig på min blogliste :) Hav en skøn aften.
Marianne

Ragna sagde ...

Hvor er det sjovt at se, at du også bruger lister. Vil klart hente inspiration her, når min næste liste skal laves. Det ser jo også ud til at gå rigtigt godt med listen. Skønne LO's du har fået lavet. Hmmmm ændre gamle LO's.....det tør jeg vist slet ikke begynde på :-)