onsdag den 27. januar 2010

Hu hej hvor det går

Det er helt vildt som jeg får scrappet lige for tiden - skønt! Disse 3 LO's er alle nogle jeg fik lavet i går - jeg var hjemme for at restituere efter en grim mandag med omgangssyge - øv, hvor jeg hader at være syg... Nå men jeg var jo stadig syg, så ingen vilde huslige opgaver til mig, men bare hygge og scrap:)

Sommer LO med Karoline - liftet fra Anne (det LO som hedder 'sommer') - ingen tekst (meget ulig mig, men havde intet at skrive;)) - jeg har brugt mine nye thickers (overskrift) + en BG wollies og restepapir


Et hurtigt LO med min lille hip hopper som smider håndtegn:) - det der tog længst tid var faktisk at skrive den lille tekst... Her har jeg også fået brugt lidt nyt: begge papirer, thickers, BG wollies, tekstrammen og de små rubons i hjørnet - ihhh, det er skønt med nye sager:)

Så er der prikker for alle pengene:) Lille billedeserie af Karoline, far og tigerdyr som danser - en af Karolines yndlingsbeskæftigelser i laaaang tid - så sødt. Har brugt maling bag billederne, men kan ikke finde ud at få det malet pænt på...øvelse må gøre mester;)

Jeg har kunnet strege en del på min liste, så nu ser den således ud:

- bruge min. 3 rubons
- bruge abe stickers
- bruge dino chipboard
- bruge maling som baggrund
- 'customize' købt overskrift
- bruge clear-stjerne(r)
- bruge papir m. prikker
- bruge min. 3 forskellige journaling (eks. stickers+chipboard+stempel)
- bruge punchinella
- bruge negativ stickers
- bruge lyserød eller blå runde bogstaver
- lave overskrift med ordspil
- bruge journaling stempel
- lave kasser i journaling
- bruge papir m. dyr
- bruge sort/hvid papir
- bruge clear-snefnug
- bruge billeder fra nytår
- bruge sort/hvid billede
- bruge 5 stk. mønsterpapir
- bruge min. 10 blomster
- lifte fra ScrapSisters
- IKKE billede af børn
- lifte fra blad
- journaling på min. 150 ord


Jeg mangler nu kun 4 punkter for at have opfyldt de 15 opfyldte som er krav. Jeg tror at jeg skal forbi Ragna for at finde inspiration til nye punkter.

Tak for kommentarer - det er dejligt at få andet respons på det jeg nusser med end kærestens 'det ser fint ud, skat';)

Aprospos skat:) så har vi 10 års kærestedag her i den kommende weekend og vi har arrangeret barnepige til ungerne - tak far:) - så vi skal rigtig kærestehygge kun os 2. Det bliver så dejligt - vi har ikke sovet alene uden børn i over 1 år nu, så det er ved at være på tide med en nat hvor vi kun er kærester og ikke forældre - ih, hvor jeg glæder mig til en skøn kærestedag:)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er det sjovt at se sine "egne" ting liftet! :) Jeg er helt vild med alle tre layouts. Mht. maling: Ja, det er gældende at øvelse gør mester :) Hvad påfører du det med? Man kan få nogle pinde i søstrene grene, med en lille "svamp" ude for enden - det er i deres malerafdeling; jeg synes de er helt suveræne! (det er lidt ligesom dem der følger med maling fra MM købt i sæt, men bare en helt, helt anden pris!)
Tillykke med kærestedagen, håber I får en fabelagtig weekend!

Marianne sagde ...

Sikke nogle skønne Los - alle tre. Er nu især helt vild med det øverste. Hun er bare kær på det billede - og farverne er fantastisk flotte til bileldet :) Hav en skøn aften - og en god date i weekenden :)

Ragna sagde ...

Det cool LO er altså bare lige i øjet :-) Sidder selv og er ved at lave mine februarmål, så jeg kigger også lige her - i scrapbooking må man jo godt lifte LOL
Hold da op et indkøb du fik gjort i sidste indlæg - lækre, lækre sager