torsdag den 14. januar 2010

Jeg ÆLSKER udsalg...

Ihhh, hvor jeg elsker at handle på udsalg:D Jeg har i dag været afsted med min moster i nabobyen, hvor de skød udsalget igang i dag. Vi var i børnetøjsbutikken, hvor jeg fandt 1 fin bluse + cowboybukser til Nikolas og til Karoline fandt jeg 2 buksedragter - ialt 305 kr - lækkert:) Så var vi i SuperBrugsen og kigge, for de havde ½ pris på hele deres tekstil afdeling (og den er faktisk ganske stor af en brugs at være) og jeg kom hjem med: flyverdragt, vinterjakke, velour-hygge-sæt, tunika, cowboybukser, alm. overalls og overalls shorts (alt sammen til Karoline)- ialt 530 kr. - SUPER lækkert:) Synes virkelig jeg har fået noget lækkert tøj med hjem til billige penge:)Er det nu jeg skal fortælle, at jeg også var afsted i søndags? Der kom jeg også hjem med lækkerier: 3 x bluser til Nikolas og Karoline fik tunika, kjole og 3 x bluser - ialt 320 kr. - lækkert:) Nu er det vist også slut - jeg synes efterhånden, at skufferne er godt fyldte igen - skønt. Bortset fra flyverdragten og vinterjakken så kan det hele bruges fra nu og indtil det bliver for småt - eller moren ikke længere gider se på det længere;). Nu må pungen blive i lommen til der skal handles sandaler og sommertøj.

Der er ingen scrap idag - beklager:( Jeg har dog ellers lidt gamle LO'er som har fået en make over og nu er klar til at komme i mappen - så nu har jeg ikke længere nogle hængepartier på den front - JUBIII! Jeg har jo som nævnt tidligere fået opfyldt de krævede 15 punkter på min liste, så jeg har fået skrevet en ny, men den må komme sammen med de manglende LO'er.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Skønt med nyt tøj til ungerne ;) Make over af gamle LOs?? Det glæder jeg mig til at se :)