mandag den 25. januar 2010

Så er jeg tilbage

Så er min computer blevet fikset - tak min skat:¤

Jeg tror vist, at jeg skylder lidt billeder af mine seneste projekter og af mit storindkøb hos Multiscrap. Først mine LOs:

Liftet fra Mariannes '5 LOs på 2 timer'. Helt simplet uden dikkedarer - præcis som jeg kan lide det;) og for en gangs skyld et billede uden smil, men sådan er livet jo også

Endnu et LO liftet fra Mariannes '5 LOs på 2 timer'. Jeg er tilfreds med dette LO og jeg elsker billederne. Jeg er vild med de små klistermærke bogstaver sat ovenpå de store.

Endnu et lift fra Mariannes '5 LOs på 2 timer. Dette er jeg lidt lunken ved - jeg kan slet ikke med de farver, men nu bliver det sådan og så færdig...

Så er der lige et LO med Karoline fra en aften, hvor faren ikke kunne dy sig og skulle fyre lidt fyrværkeri af til stor begejstring for begge børn. Jeg synes det er blevet ganske godt.

Dette LO er ikke det smukkeste jeg har lavet og jeg har fået billeder alt for store, men selvfølgelig skulle historien med drillenissen Julius scrappes og dette blev altså resultatet. Jeg havde ikke plads nok til at skrive hele teksten på forsiden, så bagsiden blev også taget i brug.

Så er der et meget simpelt LO med min smukke lille basse. Jeg elsker dette billede af ham og synes jeg har fået det scrappet rigtig fint - jeg er i hvert fald vild med det:)

Endnu et lunkent LO - jeg tror lige, at jeg skal have det under behandling igen

Og så til mit indkøb hos Multiscrap. Uhhh, det blev en dyr fornøjelse;)men heldigvis havde jeg lidt julegaver til at betale gildet med...(eller noget af det i hvert fald). Jeg havde på forhånd bestemt, at der mest skulle handles forskelligt pynt og journaling notes og så selvfølgelig albums. Det blev der også, men der kom også adskillige alfabeter (min svaghed) og papirer i kurven. Nå, men I skal da ikke snydes for billeder af mine nyerhvervede skatte.



Udover hvad der er på billederne, så fik jeg også 4 D-ring albums - 2 pink og 2 blå (og jeg kunne faktisk allerede godt bruge flere pink...hmmmm) På det øverste billede er der i øverste venstre hjørne 2 små runde dåser med knapper - knapper er ikke noget jeg bruger, men jeg blev nødt til at købe dem med, da Nikolas havde leget med dem på gulvet, så de er fulde af ridser...men hvad - Nikolas hyggede sig:)

Hvis du har læst med så langt - godt klaret!

Nat, nat.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Shit mand!!! Undskyld mit fransk; men hvor har du fået mange fine ting!!
Og jeg er altså vild med alle dine layouts. Er helt vild med den enkle stil!

Sov godt :)

Marianne sagde ...

Nøj, en masse flotte og enkle LOs.. Og det med al teksten er bare SÅ godt. Skønt med så meget tekst :) Og dejligt, at du kunne bruge mit blogindlæg. Pink albums - uha, jeg kender det... Nynne har bare Så mange - og jeg mangler altid. Skønne, skønne ting, Glæder mig til at se endnu mere scrappet med de nye ting :)

Ragna sagde ...

Kom nu Susanne, hvis jeg kan, så kan du også.....lad os se tallet :-)
Sidder selv og kigger på et par albums....mangler lidt... så måske mit beløb vokser i morgen....