mandag den 31. maj 2010

Det sidste indlæg...

...for maj kommer lige her på falderebet:)

Ingen snik snak, men bare et par LO's som følger den røde tråd fra sidste indlæg med 'ens' LO's til Karoline og Nikolas. Jeg lavede Nikolas' først og synes skitsen var fantastisk, så jeg blev nødt til at bruge den til Karoline også. Jeg synes resultaterne er suverænt gode:) Elsker når jeg får en følelse af WOW, når jeg har lavet et nyt LO, for det sker desværre ikke hver gang...





Hvad synes I?

Mange tak for kommentarerne - læg gerne flere;)Det er så hygsomt:)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

LOVE it!!! Intet mindre - de er vildt lækre, og straks gemt til senere inspiration!! :)

Marianne sagde ...

Helt enig :o) De er for lækre - super skønne simpelthen - og de små fugle/ugler giver lige det sidste lille pift... Måske jeg skulle overveje at lifte dem??

Karina Beck sagde ...

De er rigtig flotte. Jeg eeelsker ugler ; )