lørdag den 15. maj 2010

Nedtur...

...det er hvad der er herhjemme for tiden:(

Mandag var jeg på skolen og aflevere skønne opgaver - dejligt!

Tirsdag morgen ringede min far så med den sørgelige besked at min Bedste var sovet ind sent mandag aften:´( Hun var 88 år, men øv hvor er det bare hårdt at opleve at ens allerkæreste og allernærmeste forlader en... Jeg synes efterhånden at vi har oplevet nok af sådanne ting i de næste mange mange mange år.

Onsdag skulle jeg have været til mundtlig eksamen, men efter et besøg hos lægen kom jeg hjem med en sygemelding og en recept på beroligende piller. Det må blive senere...

Onsdag aften var min yngste lillebror forbi til pizza og hygge, mens min far talte med bedemanden. Min ældste lillebror er lige nu i Kosovo og han ringede hjem - han havde brug for at snakke. Den øverstkommanderende dernede havde heldigvis sagt at han kunne (og skulle) tage hjem for at deltage i begravelsen. Han kommer hjem mandag aften. Onsdag skal vi til begravelse:´(

Jeg skal til skriftlig eksamen mandag og tirsdag - krydsede fingre modtages gerne:)

Der sker masser af ting i det lille hjem - desværre ikke alle af lige glædelig karakter, men det må være det man kalder livet...

Vi har endnu ikke fortalt noget til Karoline. Hun får først besked onsdag morgen, inden vi tager afsted for at synge Bedste ud. Det er bedst for hende.

Netop Karoline har haft en fantasisk himmelfartsferie. Kusinen fra Odense er sammen med lillebror og mor hjemme hos farmor og farfar og pigerne har leget, leget og atter leget. Det er skønt at se hvor glade de er for hinanden og hvor fint de leger sammen. Bedsteveninder er de 2:)

Kusinens mor har været på besøg i mine scrappesager. Hu fik nemlig 3 tomme rammer til fødselsdag sammen med en besked om at hun måtte finde papir og pynt dertil og så skulle jeg nok frembringe kunstværker til væggen. Det blev hun glad for men syntes dog at det var en meget svær proces at finde lige det helt rigtige - men det lykkedes og nu mangler jeg kun billederne og så er det 3 stk. unikke kunstværker på vej til prydning af væg af heldig væg i Odense.

Det blev da vist et forfærdelig langt indlæg - og så helt uden billeder... Det må der straks ændres på.

Et ældre billede af Karoline som i et sjældent øjeblik sidder stille og roligt og har en hyggestund med en bog.

Et 13 mdr. gammelt billede af Nikolas...hvor blliver tiden dog af? Min skønne lille mand:)

Tak for besøget:)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Øv, det er da aldrig sjovt at have :(

Marianne sagde ...

Jeg er rigtig ked af at høre om din bedste - sådan noget er langt fra sjovt. Og jeg håber, at du trods alt kan koncentrere dig om eksamen - selv om der sikkert er en halv milliard andre tanker, der flyver gennem hovedet lige nu. Det skal der også være plads til. Måske skulle du skrive nogle af minderne ned - det er smadder hårdt - men det hjælper (gjorde det samme, da min far døde i efteråret)
Super skønne LOs - især det sidste... :o)
Sender lige et par cyber knus i din retning.