lørdag den 22. maj 2010

Pins'mærken

Så blev det pinse og sikket et lækkert vejr til at holde pinseferie i - uhm...skønt:) Herhjemme står ferien på hygge og afslapning - der er nemlig pins'mærken (kræmmermarked og tivoli) i nabobyen - og måske en lille smule praktisk arbejde...hvis altså der bliver tid til det;) I går var ungerne og jeg til tivoli. De kørte med rabatkuponer - 5 ture for 40 kr - billig, billig - vi købte 20 ture og hver og en blev brugt inden vi tog hjem. Altså den pige:) I dag er ungerne så blevet sendt over til morfar til pasning med overnatning så forældrene kan tage til grillhygge med vennerne uden børn - det bliver så hygsomt. I morgen skal jeg så mødes med en stak af mine veninder og så skal vi på pinsemarch - 10 km så der bliver god tid til at få sludret og sladret igennem:)Hvad skal jeres pinse bedrives med?

Jeg har endnu ikke fået taget billeder af maj måneds LO'er, men så får I da bare endnu et par stykker fra april.

Min glade lille mand kan også blive godt sur og ked ind i mellem. Her er det pga. en postmand per bil:)

karoline elsker at 'lave mad' og var hurtig til komme ud på terrassen da det blev muligt da sneen var (næsten) smeltet helt væk.

Nu vil jeg lige blive færdig med en lettere gang oprydning og så vil jeg ellers tage om til resten af venneslænget for at sidde i solen og nyde en kold cider og en grillpølse.

God pinse til jer alle. Tak for besøget:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Håber I hygger jeg rigtig meget med grill og cider :o) Dine LOs er bare vildt søde - især det første. Han er bare SÅ kær på det billede :o) Og det er en sej idé med monsterpapiret sammen med....