søndag den 30. maj 2010

Det var den weekend:)

Og den har været skøn:) Fredag aften var Karoline og jeg til afdansningsbal ved min kusine på 10 år, som Karoline elsker at være sammen med. Hele lørdag tilbragte vi i Legoland. Dejligt vejr, kun en lille smule blæsende, men ikke noget af betydning. Begge unger nød det i fulde drag. Karoline prøvede alle tingene og Nikolas hyggede med rosiner og kiggede på. De var begge vilde med Duplo legepladsen. Nikolas lavede hysteri-flitsbuer når vi prøvede at tage derfra. Nuj, hvor han hyggede sig:) Inden vi tog hjem lavede vi vores billetter om til sæsonpas. Karoline glæder sig allerede til at vi skal afsted igen:) Lørdag aften blev brugt foran fjernsynet til Melodi Grand Prix - og herhjemme var vi begge enige om at det er den rigtige sang som vandt. I dag er blevet brugt til afslapning - og en lille smule ude i soveværelset. Indflytningen kommer nærmere og nærmere - skønt:)

Nå, men nok snik snak. Torsdag skulle jeg have brugt på scrapping, men da jeg endelig satte mig til bordet, så skete der ikke en sk**:( Nå, men jeg fik da nusset lidt med mine scrap sager;) Men helt snydes for maj LO's skal I ikke. her er nogen af dem jeg har fået lavet sideløbende med eksamenslæsning.

Karolines børnehave havde fotografering i midten af november måned og søskende måtte gerne komme med og det kom Nikolas. Han var den yngste søskende der var med og derfor blev de fotograferet først. Heldigvis for Nikolas var træt og pylret, men det kan man overhovedet ikke se på billederne. Vi købte sådan en pakke med billeder i forskellige størrelser så der var til gaver. Billederne på disse LO's var dog for små til gaver og istedet fik børnene et hver og de skulle selvfølgelig scrappes og i deres respektive mapper.

Dette LO er Karolines.

Og dette er Nikolas'.

Jeg synes selv, at de er blevet supergode, og jeg er vild med dem:)


Håber også at I havde en super weekend:)

Tak for besøget:)

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare FEDE!!!!!!!! Jeg er helt vild med din opsætning - og det er så fedt, at når du laver "ens" sider, som alligevel bliver super forskellige!! :o)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte layouts du laver. Fed måde at lave journaling på!!!! Flot, at det bliver en dekoration i sig selv.

Maria Krumbaek sagde ...

det lyder som om I har haft en rigtig hyggelig weekend :) Det er nogle søde LOs du har lavet og bestemt også nogle søde unger du har :) hav en fortsat god uge.
kram Maria