mandag den 10. maj 2010

JUBI.......

...så blev jeg færdige med mine opgaver. De ligger nu helt færdige og klare til at bllive afleveret i morgen - JUHU! Når jeg så har afleveret dem, kan jeg tage hjem og begynde at læse op til eksamen på onsdag...øv, det er ikke lang tid:( men mon ikke det nok skal gå... Krydsede fingre modtages gerne;)

Der er stadig ikke nogen nye LO's at vise, men mon ikke I kan tage til takke med nogle af de uviste fra min scrap-amok i sidste måned...

Min lille mand elsker at nusse og putte og det nyder moren mindst ligeså meget som han gør:)

Det er simpelthen bare lykken at sove sammen synes de søde kusiner:) Jeg kunne ikke dy mig for at hente kameraet og tage et billede af 2 piger som gik direkte i drømmeland efter kun få sekunder:)

Nu vil jeg gå ind at putte mig under dynen og falde i søvn med et smil på læben over de super gode opgaver jeg skal aflevere i morgen.

Tak for besøget og læg gerne en kommentar inden du smutter igen;)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare nogle skønne Los - og ikke mindst billeder :o) Skal nok krydste fingre for dig i morgen - det skal nok gå super godt :o) Men held og lykke alligevel....