onsdag den 2. juni 2010

Sidste LO's fra april

Her kommer de sidste LO's som blevet lavet i april måned. Fik i alt lavet hele 39 LO's - det er jo helt vildt:) Har aldrig før lavet så mange LO's på én måned - det er så skønt, så skønt:)

Elsker dette LO:) Meget simpelt, men billderne siger det hele;) Faktisk var disse billeder slet ikke taget pga. Nikolas, men bare taget fordi der en zebra:) Da jeg så sad og så og slettede billeder, lagde jeg mærke til Nikolas og sodavanden - totalt sjovt:) Lille bandit:)

Billeder fra sidste års 'ØKO-dag'. Igen meget simpelt og med et sjovt ordspil i overskriften...en KO dag - synes selv den er grineren...

Nikolas for første gang i højstolen:)

Total sommerstemning:) Havde set et eksempel på tekst skrevet med disse små bogstaver - rigtig smart - men jeg blev dog nødt til selv at lave nogle ekstra bogstaver, eksempelvis e'er. Synes måske teksten blev lige lovlig lang til at blive skrevet på denne måde.

Igen meget simpelt - SURPRISE:) Kan rigtig godt lide denne opsætning og så fik jeg brugt en masse alfabet rester - det er altid godt:)

Så er det definitivt slut med april måneds LO'er - der er ikke flere tilbage. I næste indlæg bliver der plads til LO's fra maj måned. Jeg nåede at få lavet 14 LO's - ikke dårligt, når nu der har været så meget andet der fyldte.

Tak for besøget:)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nøj, de er fede!! Alle sammen - men måske især den med zebraen. Man kan være så fokuseret på noget, så man slet ikke lægger mærke til noget andet, før man står med billederne. På bilelderne tilbage fra min første skoledag, har min lillebror sneget sig ind bag min kæmpe skoletaske - og han fik meget skæld ud for det. Men nu er de jo totalt guld værd :o)
Teksten på bålhygge er ikke for lang, synes jeg ikke. Den er vildt flot!

Karina Beck sagde ...

Kanon lækre LOer! 39, jeg er imponeret!!
Jeg har lavet 67 i alt på 2 1/2 år! ; ) : )