torsdag den 6. maj 2010

Overspringshandling...

...det er lige præcis hvad jeg laver mens jeg skriver dette indlæg. Jeg sidder ellers ved computeren for at skrive eksamensopgave, men nogengange skal der lige noget nyt luft til hjernen, og så passer det jo lige med at jeg kan vise endnu en omgang LO'er fra april måneds scrap amok:)

Meget simpelt:) En skøn dreng på 6 mdr.:)

Igen meget simpelt. Jeg har set den revne kant en del steder efterhånden, så nu blev jeg nødt til selv at prøve - og jeg synes resultatet er rigtig fint:)

Min skønne familie:) Her har jeg brugt min genbrugs stickles på hjerterne i det orange mønsterpapir og rundt i kanten på det store hjerte - er blevet lidt vild med dem - synes de tørrer dejlig hurtigt.

Så må jeg hellere vende opmærksomheden tilbage til min opgave.

Tak fordi du kiggede forbi. Læg gerne en kommentar - det er så hygsomt:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hled og lykke med opgaven :o) Jeg kender godt det der med, at man lige skal have clearet sit hoved :o) Skønne Los - især det første. Jeg er helt vild med opsætningen og al din white space :o) Rigtig god weekend.