torsdag den 27. maj 2010

Scrap, scrap scrap...

...jeg har tilladt mig selv at holde fri fra eksamenslæsning og i stedet holde hygge scrap dag med mig selv hele dagen - skønt:) Synes jeg mangler at få scrappet igennem og idéerne er ved at sprænge mit hoved. Så I kan forvente at se LO's lavet i maj måned i næste indlæg...uhhh, spændende;)

Men mens I venter kan I få et par af dem fra april måned (bare rolig - jeg er snart ved at være igennem dem).

Jeg er vild med dette LO og elsker billedet af lillemanden taget på vores tur i zoo. Det er simpelthen bare ham i en nøddeskal:)

Min frække pige:) Jeg fandt en rigtig fin rulle bred tape med sommerfugle i Tiger og dette er dens debut i scrapverdenen. Derudover har jeg brugt stickles fundet i genbrug - faktisk på sommerfuglen. Elsker gode køb;)

Endnu et Lo med min store pige. Lyserød og lyseblå er bare så fint sammen synes jeg.

Jeg tror, at jeg skrev det i starten af min scrap amok periode, men for en god ordens skyld, så nævner jeg det lige igen: næsten alle disse LO's er liftet rundt omkring. En del fra 2peas og SWE scrapbook og så selvfølgelig fra Marianne (thescrapcat.blogspot.com), men desværre kan jge ikke huske lige præcis hvilket LO som er liftet hvorfra - beklager.

Nu vil jeg stoppe mit skribleri og sætte mig til scrappebordet.

Tak for besøget:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Dejlige, dejlige LOs :o) Og der er bestemt ikke noget galt i at scraplifte... Jeg er absolut og helt totalt vild med det første LO - den lille giraf og alle poterne er SÅ søde - og billedet er for dejligt :o) Hav en rigtig dejlig weekend - og jeg glæder mig meget til at se maj måneds LOs :o)