søndag den 16. maj 2010

På vej op igen...

...for idag var et af vores tætteste vennepar forbi til fodbold i fjernsynet - SNYDT:) - det var et påskud for at kunne fortælle nyheden om et lille nyt familiemedlem som kommer til december. Dejligt med sådan en livsbekræftende nyhed:)

Ellers har dagen idag budt på lægning af tæppe i vores nye soveværelse samt den sidste tilskæriing af dør og vindues gerikter (aner ikke lige hvrodan det staves...hmmm) Der mangler stadig en masse malearbejde - alle gerikter, vinduet, vindueskarm og fodlister og så alle hylderne inde i skabet, men det hjælper alt sammen og jeg kan snart se en ende på det - skønt!

Jeg orker ikke lige til at finde billeder undervejs i processen, men I kan få et fra idag, selvom det kun viser den ene væg som vi har sat tapet op på.



Resten af dagen har været lig med total afslapning på alle områder - måske jeg skulle til at lave bare noget lidt fornuftigt...måske scrappe lidt???

Faktisk har jeg fået scrappet lidt i denne weekend. 3 LO's blev det til igår og 1 i dag indtil videre. Jeg håber at kunne papirnusse lidt mere igen i aften. Jeg har endnu ikke fået taget billeder dem, så I må tage til takke med nogle af april måneds kreationer.

Lillemanden på hansførste gyngetur. Han nød det helt vildt og klukkede af fryd:)

Karoline elsker at hjælpe til med madlavningen og det skal hun selvfølgelig også have lov til. Her er hun meget koncentreret i gang med at skrælle en kartoffel. Uhh, jeg frygter sådan at hun skærer sig med skrælleren, men - 7-9-13 - er det ikke sket endnu.

Tak for besøget og efterlad meget gerne en kommentar inden du tager videre:)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Sikke en dejlig nyhed at få :) Jeg er vild med dine LO'er, og især "kartoffel" titlen, den er gemt til senere lift :)
God uge til dig!

Marianne sagde ...

Skønne LOs - Opsætningen på det nederste er helt kanon!! - Og det øverste er da lige til at smile af... Super lækre farver - og ikke mindst billede. Rigtig god aften til dig :o)