tirsdag den 25. maj 2010

Legoland here we come:)

I morgen kører jeg på fagforenningen for at hente billetter til weekendens begivenhed - udflugt til Legoland:) Ihhh, det bliver så godt at komme afsted bare os 4 og bare bruge hele dagen på at hygge og nyde hinanden - det er bare skønt med skønt på:) Mon ikke der bliver masser af billeder at vise...jeg tror det;)

Pinsen blev nydt i stor stil med grillhygge og børnefri, men også med børn og karrusselture. Ren hygge og afslapning stod den på faktisk hele pinsen, så jeg håber der bliver lagt lidt kræfter i soveværelset i denne weekend - omend der også lige skal være plads til både speedway, internationel melodi grand prix og udflugt til Legoland... Godt at svigerfar gider bruge lidt timer på at hjælpe med at fremrykke færdiggørelsen af det:) Det er ikke mange ting som mangler og nuj hvor det bliver godt - jeg glæder mig helt vildt:)

Jeg har fået scrappet lidt mere - tror faktisk at jeg er oppe på en håndfuld LO's fra maj måned så det er dejligt, men har stadig ikke fået taget billeder af dem...hvor er det godt at jeg stadig har LO's tilbage fra april måned at vise;)

Disse 2 LO's er lavet efter samme opskrift. Jeg lavede Nikolas' først og forelskede mig i opsætningen, så jeg blev nødt til at lave en til Karoline også - og så er jeg også helt vild med begge billedserier - mine dejlige unger:)




Tak for besøget - kom gerne igen:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

De er da også vildt søde - dejligt enkle. Og det er lidt smart at bruge samme opsætning til begge børn :o)
Håber I får en skøn tur til Legoland - husk nu at tage en masse billeder :o)