tirsdag den 9. februar 2010

Vasketøj...

...er grunden til at jeg stadig sidder oppe. Jeg havde glemt at vaske Theis' arbejdstøj, så måtte putte det i vaskemaskinen da klokken var 23.30 og sidder nu at venter på at det bliver færdigt i tørretumbleren...typisk mig:) Jeg kan så bruge ventetiden på at skrive lidt her og lade jer få et af Karolines guldkorn - sagt her midt om natten, da hun faldt ud af sengen. Jeg får hende puttet igen og skal til at gå ud af værelset, da hun helt søvnigt siger: der er alt for stille og ro. Så jeg trækker hendes 'ged' op (sådan en baby spilledåse bamse som egentlig er et får) og så ligger hun sig lige så fint til at sove igen - min skattepige:)

Tak for kommentarer til mit sidste indlæg - og tak for rådene omkring mit LO og Karolines tegning derpå. Jeg vender tilbage til den historie i et senere indlæg.

Og Ragna: bare rolig - du kan roligt shoppe igennem til convention - du er laaaangt bagefter;)

Kort og kontant indlæg. Nu vil jeg lige hænge et par tørre arbejdsbukser på plads og så gå ind at se dyner:)

Nat, nat:)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nåh, hvor er hun kær.... :o) Håber du får taget et bilelde af spilledåsen og scrappet den historie :)

Ragna sagde ...

Hi hi, dejligt at vide :-) Meen altså jeg har jo scrappet lidt længere en dig (tror jeg da...), så jeg har så rigeligt af sager i forvejen.....meeeen altså, pengene plejer at få ben at gå på :-)

Her i huset er det Rene, der vasker.