mandag den 15. februar 2010

Ny liste

Så kom jeg igennem 15 punkter på den gamle liste og har derfor lavet en ny - synes efterhånden at det bliver sværere og sværere at komme på idéer til nye punkter. Nå, men her kommer den nye liste

- lav overskrift af eggnogg thickers rester
- brug ghost alfabet
- brug bling brads (min. 3)
- brug uglestempel
- brug journalingnotes fra Sassafras
- opbrug 1 stk rest papir
- brug 'bladkrans' sticker
- opbrug 1 stk bånd
- brug min. 10 stk blomster i forskellig farver
- brug bølget kant
- brug falske syninger
- brug ternet papir
- brug hvid overskrift
- brug træ/blad rubon fra Hambly
- lav 1 ords overskrift ved brug af uens bogstaver
- brug chipboard nøgle
- brug ko klistermærke
- brug papir m. glimmersommerfugle
- lift fra 2 peas
- lav punkt journaling
- brug dino chipboard
- 'costumize' overskrift
- brug clearstjerne(r)
- lift fra ScrapSisters
- IKKE bíllede af børn


Jeg er allerede smug startet på nogle af de nye punkter - resultatet kommer senere.

Marianne: Jeg laver sådanne aftaler med mig selv hver gang jeg handler, men har rygrad som en regnorm og finder altid et alfabet eller nogle papirer jeg ikke kan leve uden... Den nyeste aftale jeg har lavet med mig selv, er at jeg ikke må handle før der kommer sommerudsalg - altså godt ½ år uden indkøb af hverken det ene eller det andet. Det tror jeg til gengæld at jeg kommer til at holde, for min scrap pengepung er gabende tom efter at være gået shop scrap amok her i starten af året...

Ragna: Jeg har opdateret med de 2 sidste køb - mine indkøb for årets første 1½ måned siger knap 3.000 kr...UPS! Godt at jeg havde julegaver til at dække en del af det...

Nu vil jeg sætte mig til scrappe bordet. Vi ses!

1 kommentar:

Ragna sagde ...

Skøn liste. Med hensyn til indkøb, så har du jo også købt basisting som mapper. Dem kan man jo ikke leve uden. Når man køber meget, så scrapper man meget. Og jeg skal nok komme efter det. Jeg ved, at der plejer at ryge ca. 2000 til convention - og i år skal jeg til 2 :-) Og hende Marianne - hun kan altså ikke shoppe :-) (Sagt med den største kærlighed - hun er en af mine bedste veninder.)