onsdag den 17. februar 2010

Min nye bedste ven

Jeg har fået mig en ny bedste ven - et spejlreflekskamera....YAY:) Theis har givet mig det i fødselsdagsgave - har jeg nævnt at han er fantastisk:) Der knytter sig en lidt sjov historie til dette kamera: Theis havde haft gang i noget ved computeren som jeg ikke måtte se/få at vide og han gjorde meget ud af at slukke når jeg kom forbi derude og undervejs begyndte han at drille med at han havde købt fødselsdagsgave til mig. I lørdags kom så denne uges tilbudsaviser og i føtex var der et canon kamera på bud og i bilka var der et nikon kamera på bud. Jeg slog mig så ned i sofaen med den bærbare og gik igang med at undersøge +'er og -'er ved de 2 kameraer og endte med at nikon var det bedste valg. Nå, men da Theis så kommer hjem bliver han næsten overfaldet af en meget ivrig mig som stikker tilbudaviser op i hovedet på ham og snakker samtidig som et vandfald...bla...bla...bla...og jeg tror det er nikon som er bedst... Theis kigger på mig og siger så rigtig tørt: så er det godt at det er det jeg har købt...JUBI! Jeg var helt rundt på gulvet resten af weekenden - og i mandags kom min nye bedste ven så hjem til mig...og slipper aldrig væk igen;) Mandag og tirsdag har vi (men især jeg) så knipset på livet løs - ca. 800 billeder er det blevet til, mens vi har lært bedstevennen at kende. WOW nogle billeder det kan tage:) Jeg elsker min nye bedste ven:)









Fik jeg sagt at jeg elsker min nye bedste ven???

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Wow nogle skønne bilelder. Jeg har faktisk så sent som i dag været nede og finde det kamera, som ejg gerne vil have i fødselsdagsgave. Også et spejlrefleks... Men nu har jeg da endnu mere lyst til meget snart at have fødselsdag :o)