tirsdag den 23. februar 2010

Lidt har jeg fået lavet

Men det allerede 'gammelt'. Jeg har slet ikke haft tid eller overskud til scrap den sidste uges tid...øv, men mon ikke det kommer igen? Derudover så er alle mine sager pakket sammen og står stablet op i bryggerset, da spisebordet skulle bruges til andet end scrap, så jeg har slet ikke adgang til det lige for øjeblikket. Men jeg kan da vise noget af det 'gamle'

Jeg er pjattet med dette billede af min lille mand - elsker hans smil:)

Dette LO er ikke helt vellykket, men jeg fik en idé som skulle prøves af. Jeg har forsøgt at matche forskellige thickers tal til de forskellige tal på papiret. Der er brugt 10 forskellige fonte og tallene fra 0 - 9. Ligeså lunken som jeg er ved selve LO'et, ligeså glad er jeg for selve billedet - han er da bare skøn, ham den lille:)

Jeg har 2 mere liggende - også af sønnike, men de må komme med i næste indlæg.

Projekt soveværelse/skab=scrappeplads skrider lige så stille fremad. Vi er ved at have spartlet og slebet færdig, så det næste bliver at få malet...jubi:) Men hvad farve skal det være??? Jeg tror det ender med at vi tager farven med fra vores nuværende soveværelse - den er nemlig ganske skøn. Det er sådan en dæmpet, lidt støvet grøn...mums:) Det bliver så SKØNT, når det er færdigt og vi kan flytte derud. Så er det børnenes værelser der står for tur næste gang. I første omgang flytter vi bare rundt på værelserne, og så går vi lige så stille i gang med ombygningen (bare rolig - det er kun nogle faste skabe som skal rokeres rundt og et hul i væggen der skal laves) og derefter kommer det sjove: INDRETNINGEN! Jeg er lige så stille begyndt at kigge nettet tyndt for at finde lækre ting og gode idéer. Karolines værelse skal have sommerhave tema: sommerfugle flyvende sprdet på væggene, græs stykke med mariehøns, decupagetræ på skabslågerne, blomsterlamper, fugle på troldgren og fugleknager...uhhh, det bliver så hygsomt at skulle i gang med:) Nikolas' væreselse skal have jungle tema. Her er mine idéer slet ikke så konkrete som med Karolines værelse, men jeg har fundet lidt inspiration rundt omkring og nu skal jeg bare til at have samlet det sammen til en helhed, men jeg har da allerede handlet et fint lille elefanttæppe. Ihhh, det kribler allerede i fingrene for at komme i gang...:)

Bortset fra ovenstående glade indlæg, så er dagen i dag ganske sørgelig:( Min mor og far ville i dag kunnet have fejre sølvbryllup, men i stedet skal vi nu et smut på kirkegården med en buket blomter til mor. Øv, hvor er det træls - og nu sidder jeg med tårerne trillende ned af kinderne. Jeg savner hende meget stadigvæk:(

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nåh, han er bare SÅ kær på det øverste LO :o) Er helt vild med det lille stempel, som du har brugt i siden...
Med hensyn til forældre, så tror jeg, at man bliver ved med at savne dem. I dag er det præcis 4 måneder siden min far døde - og dagen har da været lidt sær. Men alle minder har man stadigvæk - og dem kan ingen tage fra en....

Anne sagde ...

Nårh hvor er det øverste LO bare fint :) Dejlige billeder på begge LO's!
Håber I, trods alt, havde en god tur på kirkegården! Tror som Marianne, aldrig man kommer over at savne - og det er vel heller ikke at ønske? Bare man kommer over sorgen, og kan glæde sig over det der var!
Tanker herfra!