torsdag den 4. februar 2010

Nye mål og en spændende historie...

Allerførst: skaden på bilen var ikke så slem som først antaget, og heldigvis har jeg jo en vidunderlig handyman som har lovet at han nok skal reparere bilen - dejligt:) Tak min skat:¤ Og ja det vigtigste var selvfølgelig at det kun var bilen der skete skader på, men øv hvor trælst alligevel.

Jeg fik opfyldt 15 af mine 25 punkter, hvilket betyder: NY LISTE. Den kommer her:
- brug filt
- glimmerhjerte
- brug chipboard nøgle
- brug stempel fra marsmænd-sæt
- brug papir som ikke er firkantet eller rundt
- brug min. 10 tal på 1 LO
- brug ko klistermærke
- lift fra SweScrapbook
- brug gul pynt
- brug grøn overskrift
- brug papir m. glimmersommerfugle
- lift LO fra 2peas
- lav journaling i punkter
- brug fotohjørner
- brug piberenser
- bruge dino chipboard
- 'customize' købt overskrift
- bruge clear-stjerne(r)
- bruge min. 3 forskellige journaling (eks. stickers+chipboard+stempel)
- bruge negativ stickers
- lave overskrift med ordspil
- bruge journaling stempel
- bruge sort/hvid papir
- lifte fra ScrapSisters
- IKKE billede af børn


Nej, sikke en god liste;) Jeg går i krig med den, når jeg er færdig her ved computeren. Synes jeg fortjener at scrappe i dag efter den kedelige oplevelse med bilen og bulen i går. Så må lektier lige vente...

Jeg nævnte tidligere, at jeg har handlet hos love2scrap og har en historie at fortælle i den forbindelse. Den kommer her: Jeg blev lokket af nogle lækre lækre ting hos love2scrap - nogle på udsalg og nogle ikke på udsalg. Jeg bestiller og får nogle fine sager hjem i postkassen allerede 2 dage efter - dejlig hurtig handel. Desværre er rabatten ikke blevet trukket fra og jeg skriver en mail til Pia og fortæller det. Hun svarer tilbage hurtigt - enten vil hun lige overfører pengene tilbage til mig eller også kan jeg handle for dem og så er portoen på hendes regning. Jeg vælger at handle - altså nu var pengene jo trukket;) og det er ikke svært at finde nogle flere lækre ting. Jeg kommer faktisk til at handle over de penge jeg har tilgode - det er svært at holde sig i skindet;) Nå, men Pia lader mig slippe afsted med det og dagen efter er pakken sendt...men den kommer aldrig frem. Undervejs mailer jeg med Pia og Rikke og i tirsdags fik jeg så en lækker pakke ind af døren. Jeg har kun masser af ros til love2scrap for deres måde at håndtere denne handel på - stor respekt:) Jeg kommer helt sikkert til at handle der igen:) I skal da ikke snydes for billeder af mine skønne køb.

Min første ordre - de små bling rubons er en gave fra love2scrap - fantastisk butik og fantastisk service:)

Min efter-ordre

Nå, nu vil jeg altså hen til bordet og begynde at kunne strege ting fra min nye liste:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Man kan jo blive totalt inspireret af de der lister :) Men jeg orker bare ikke selv at lave en.... Denne her ser vildt spændende ud - især de 10 tal på 1 LO!! Det vil jeg glæde mig til at se :o) Hav en skøn dag - og god scrappelyst...