fredag den 12. februar 2010

Min redning...

...af det LO Karoline havde tegnet på er her:



Desværre havde jeg nået at redde en stor del af det inden jeg læste jeres kommentarer. Jeg havde slet ikke tænkt i de baner - det må blive næste gang;)

Lidt flere Los fra de sidste par dage

Elsker dette billede af min mediterende baby:) Jeg har ikke fået taget et helt ordentlig billede af det - der er også 'blonde' fra øverste højre hjørne og ind mod midten.

Et hutigt LO fra den anden aften. Havde brug for at lave drengefarver selvom billederne ellers ligger op til at der skulle bruges tøsefarver. Den lille kålorm og svampe-stemplet er nye sager - MUMS:)

Havde lagt endnu et LO op, men har slettet det igen, da det er fra i sommers og meget letpåklædt - desværre, det er ellers totalt praleværdigt synes jeg;)

Som afslutning på dette hurtige indlæg kommer billeder af min seneste scrap pakke. Lutter lækre smækre sager...
Masser af felties fra Sassafras - de er altså bare skønne:) Lidt forskelligt chipboardpynt, træ-tape og alfabeter. Papirer og journaling notes fra October Afternoon, My Little Shoebox, Sassafras og CollegePress.

Jeg bliver nok nødt til snart at få lidt mere styr på alle mine sager. Lige nu står det hele i skoæsker af forskellig størrelser. Jeg glæder mig til at skulle have en lille bitte miniput scrappeplads ude i vores nye soveværelses skab...Ja, du læste rigtigt - skab. Vi laver den ene ende af soveværelset om til et kæmpeskab og inde i dette skab får jeg så en bordplade, nogle hylder og en lampe = scrappeplads. Det bliver så godt:) Når vi når så langt skal jeg vist have ryddet godt og grundigt op i mine scrapsager - jeg er desværre lidt af en samler. Især papirer og alfabter har jeg kæmpestakke af - jeg får helt ondt i hjertet når jeg prøver at tage noget af det fra...

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skønne LOs - især af den "mediterende" bany :) Du behøver da ikke tage nogle af scraptingene fra - du skal bare bruge dem :) Og så m¨ske beslutte, at nu har du nok af X ting (fx ABC) de næste par måneder - så skal det nok få ben at gå på :) Hav en rigtig skøn dag.

Ragna sagde ...

Din redning er altså også blevet flot. Ingen vil kunne se, at det engang skulle have set anderledes ud.
Lækre nye sager, og smart med det skab. Jeg har også et scrabskab. Men det er nu kun til mine ting....meeen altså synes efterhånden også der er scrap på reolen og over skrivebordet....synes ellers jeg bruger en masse. Men køber jo nok mere end jeg bruger :-)
Hov, tør du ikke vise beløb mere???