fredag den 5. februar 2010

Hej, jeg hedder Susanne og jeg er...

...scrap shop-a-holic:)

Jeg er gået helt amok på det seneste med scrap indkøb - kan jeg undskylde det med at det er fordi jeg fik penge øremærket til scrap i julegave... Uanset så har jeg i hvert fald handlet endnu en gang og denne gang udenlands. Efter at have været på besøg på Anne og set hendes lækre indkøb fra engelske Angelcrafts blev jeg nødt til at kigge nærmere på butikken og VUPTI så var jeg lidt fattigere;) Jeg bestilte d. 18. januar og i går havde posten så pakken med til mig - dejligt:) Virkelig lækre sager. Vil I se?

Lidt forskelligt pynt. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det var de super skønne monster felties som var mit primære mål - de er simpelthen så lækre:)Båndet med dino'er troede jeg kom for sig selv, men der var et blåt og brunt bånd med også - dejligt:) Alfabetet er en gave.

Lidt lækkert papir. Der var det sødeste papir fra BAM POP - har ikke hørt om det før, men skønt ser det ud (bagerste række, højre side) Super lækkert papir med monstre fra Sassafras + journaling notes (miderste række) Sidst men ikke mindst lidt journaling notes fra October Afternoon samt et alfabet fra Sassafra. Uhmm...jeg elsker papir:)

Øv også at min weekend er fyldt op med diverse aftaler:( Jeg gad ellers godt gå i scrappehi med alle de nye lækre ting som fylder mit bord:)

Jeg fik lavet en lille smule i går - 1 ½ LO blev det til.

På dette LO lykkedes det mig at få brugt 3 punkter fra listen:) Jeg har brugt et reste alfabet, hvori der ikke var nogle a'er tilbage. Hvad gør man så? Man tager et d og klipper lidt i det og - hokus pokus - så har man et a.

Ja, lige et eksempel på hvad der kan ske, når man scrapper ved spisebordet i stuen. Der kan komme en næsten 4-årig tegneglad pige forbi, som synes at hun lige vil tegne en tegning til mor...hmmm. Hun må være blevet forstyrret, for ellers ville der have været tegnet meget mere - men hun ved jo godt at hun ikke må lege med mors sager uden mor også er der... Nå, men nu må jeg se hvordan jeg får det reddet og om det overhovedet kan lade sig gøre... Fortsættelse følger

Tør jeg slutte dette indlæg af med at fortælle at jeg har endnu en scrap pakke på vej hjem til mig???

Hej, jeg hedder Susanne og jeg er scrap shop-a-holic;)

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Lækre, lækre ting :o) Hmm... hvis ejg var dig ville jeg ikke "redde" det LO. Jeg ville skrive som journaling, at det var meningen, at...... men at...... Og så få historien på det LO, hvor der i forvejen er tegnet :o) Det er da lidt sødt :o) Hav en skøn aften...

Anne sagde ...

Hej Susanne! :)

Skønne ting du har købt - hehe! Og glæder mig da til at se næste pakkes indhold!
Jeg synes Mariannes ide er rigtig god, det vil gøre layoutet helt specielt, og personligt! :)

Ragna sagde ...

Jeg tror, at jeg ville sy de der tegninger op. Det kunne se fedt ud. Og så en lille journaling om, hvor de kom fra.

Shop, shop, shop og før regnskab, så behøver jeg ikke blive flov, når conventions rammer os :-)