fredag den 7. januar 2011

Sommer og datter scrap

Så er der lidt flere LO's fra slutningen af 2010. Jeg har godt nok været igang her i 2011, men det mangler stadig lige det sidste... Jeg håber der bliver tid til scrap i weekenden for mangler at fra hjernen fra lidt - og det gør jeg med scrap for så er det nemlig kun papir, klister, rubons og lækre billeder jeg fylder hjernen med:)

Karoline ville gerne hygge sammen mig ude i 'skabet' og hun fik lov til at gå amok med nogle af mine rester. Jeg fandt i den sammenhæng ud af at jeg er meget øm overfor mine ting og ikke særlig god til at give slip på dem - heldigvis bliver disse i familien;) Selvom det var meget trængt og jeg faktisk ikke fik lavet noget, så var det også rigtig hyggeligt og Karolines resultat blev rigtig fint synes jeg - og jeg har ikke hjulpet med noget (jo, jeg gnubbede den meget gamle rubon fast, men ellers intet). Hvad synes du?

Et lækkert billede af Karoline og hendes kusine en dejlig varm sommerdag. Jeg synes at LO'et endte med at blive lige så lækker som billedet. Og så er der brugt et lækkert miks af meget gamle materialer og nogle af de senest indkøbte. Elsker at rode mine ting igennem for at finde det helt rigtige pynt.

Nu vil jeg tage ungerne med ned til købmanden og handle lidt fredagsslik og så står den ellers på hygge og x-factor:)

Tak for besøget:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Super lækkert sommer-LO!! Og Karoline er da rigtig dygtig til at scrappe - selv om hun ikke deler sin mors evne til White Space ;) ;)
Rigtig god søndag.