søndag den 2. januar 2011

Opdatering og 2 af de sidste fra 2010

Så har jeg fået opdateret af antal LO's lavet i 2010 og mit pengeforbrug.

Af LO's fik jeg lavet i alt 156 stk + det løse (har lavet et par stykker til svigerinden, men har ikke fået talt dem med - men det er vel en håndfuld sådan cirka). Det er jeg ganske godt tilfreds med. Det er lidt mindre end et LO hver anden dag - men det er helt klart det meste jeg endnu har prøvet at scrappe. Nogen måneder var der megen scrappeaktivitet, mens andre måneder har været helt eller næsten scrap-tomme. Alt i alt er jeg meget godt tilfreds, men i år satser jeg altså på at få lavet 200 LO's - det må blive mit nytårsfortsæt:)

Rent pengemæssigt så synes jeg umiddelbart at tallet lyder forfærdelig højt - især taget i betragtning af at jeg jo er studerende og på SU, men heldigvis er der ikke taget højde for pengegaver og indtægt ved salg af gamle scrapmaterialer - og straks begynder det at lysne lidt og ikke lyde helt så slemt;) Jeg tror ikke at jeg kommer lige så højt op i år, da jeg efterhånden har et godt lager af lækre sager, men jeg tør ikke give nogen garantier;) Jeg ved i hvert fald at jeg skal have handlet lommer til mine albums, men det skulle nu ikke gerne ende i flere tusinde kroner...

Et tal der gerne måtte have været højere og et tal der gerne have måtte været lavere, men alt i alt er det okay og jeg tæller videre i 2011.

Nå, men det var da en forfærdelig masse snak:) Må hellere vise jer lidt af hvad november og december måned bød på af LO's.

Et forsøg som vist endte med at blive ok...tror jeg - jeg kan ikke helt beslutte mig.

Jeg er rigtig glad for dette LO. Det blev lige som jeg gerne ville have det. Elsker billedet af mine dejlige drenge:)

Lidt, men godt herfra. Der er lidt mere endnu, så kig snart forbi igen:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Jeg synes, at begge LOs er vildt flotte. Men især det sidste. Det er virkelig skønt - alt harmonerer bare perfekt på det!!
Tæller du så op igen i år, hvad du har brugt af penge på scrap?? Jeg tør ikek - det er helt sikkert... :) :)