onsdag den 5. januar 2011

2 mere

Lige et hurtigt indlæg med endnu 2 af de sidste LO's fra 2010.

Vores lille bitte by fik besøg af et lille bitte familiedrevet cirkus og selvfølgelig skulle vi derhen, så mig og Karoline var en tur i cirkus. En rigtig hyggelig dag:) Karoline var mest fascineret af luftakrobaten og manden som spyede ild.

Nikolas 2. besøg på stranden. Han var ikke særlig glad for det våde sand og vandet der kom ind. Jeg er rigtig glad for LO'et - det blev lige som jeg havde tænkt det. Det er lavet efter idé jeg så under en blog surfing.

Kig forbi igen i morgen:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Super lækre LOs - og meget forskellige... Kan rigtig godt lide det øverste især - de farver på billederne ville jeg have svært ved at arbejde med - men det ser virkelig super fedt ud!!