lørdag den 1. januar 2011

Godt nytår:)

Godt nytår til jer alle:) Håber at I alle er kommet ind i det nye år med smil og glæde.

Vi var hos nogle gode venner for at holde nytårsaften - en hyggelig aften som altid. Desværre kedede Karoline sig lidt og spurgte flere gange om vi ikke snart skulle hjem og endte med at gå kold omkring kl. 23.00, og da vi vækkede hende for at tage hende med ud at skyde det nye år ind, så ville hun bare gerne have lov til at sove videre. Til gengæld så råhyggede Nikolas sig hele aftenen og han gik først kold hjemme i hans egen seng ca. kl. 2.00 - lille festabe. Jeg tror at han fik sørget for at mindst 100 stk bordbomber (altså de der små nogen hvor man skal trække i en snor) blev 'sprunget i luften' - BAAANNNNGGGGG sagde det:) Dagen i dag er indtil videre gået med ren afslapning og intet andet...er det ikke skønt?

Som så mange andre så har jeg også været igennem mine LO's lavet gennem det sidste år og har fundet mine favoritter, men jeg har ikke kunnet holde min på 10 - det blev lige lidt flere.





Jeg blev helt vild med denne opsætning, og den blev brugt et par gange eller flere. Jeg skal helt sikkert have lavet flere LO's efter samme opskrift. Disse LO's er er favoritterne - jeg er rigtig glad for dem:)

Elsker billedet og den simple opsætning:)

Elsker billedet - et af de første jeg har taget helt tæt på:) Fik en idé og det lykkedes til fulde. I love it:)

Simpelt - lige som jeg kan lide det. Fantastisk billede:)



2 LO's som er 99% identiske - et til Karolines mappe og et til Nikolas'. Endnu en idé som skulle afprøves og - hurra - det lykkedes:)



Endnu 2 LO's som ligner hinanden - et til hver af ungerne. Jeg er super glad for dem:)

Ultra simpelt og ultra lækkert synes jeg:) Kartonet var faktisk noget som jeg havde haft liggende i evigheder, og pludselig så passede det bare perfekt til et billede - det er super lækkert når gamle ting kan bruges:)

Bare dejligt og sommerligt:)

Elsker al clusteren (?) på billedets nederste kant og så emmer det af sommer:)

Et LO hvor det hele bare faldt på plads af sig selv:)

Rigtig prinsesse LO og jeg elsker det:) Endnu en gang et meget gammelt papir - dejligt:)

Et af mine egne barndomsbilleder og en masse restepapir. Dejligt:)

Meget simpelt og meget lækkert. I love it:)

Igen meget simpelt og meget lækkert:)

Tak for besøget:) Jeg håber du har lyst til at kigge forbi mange flere gange i løbet af 2011:)

GODT NYTÅR:)

2 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Flotte og enkle LO's !!

Du har en rigtig spændende stil og er kanongod til det med whitespace. Og så har du altså så mange spændende måder at lave din journaling på, så der er helt klart en del der skal liftes fra din top-10 !!

Godt Nytår :-D

Marianne sagde ...

Rigtig godt nytår - og dejligt at se lidt herinde igen :) :) Super skønne LOs alle sammen - og som Gitte også siger, aå er du super god til white space :) :) Glæder mig til at følge med herinde i 2011 :)