onsdag den 9. juni 2010

Hurtigt indlæg herfra

Et kort og hurtigt indlæg herfra inden jeg giver mig i kast med en omgang scrap liftning. Det er ellers næsten midt om natten (klokken er næsten 23.00, men jeg har lige brug for at tømme hovedet omkring dit og dat, så derfor bliver det til scrap. Det plejer at flytte tankerne ud af hovedet - dejligt:)

Et par LO's fra maj måned. Begge med Karoline, men ellers meget forskellige.

Jeg havde ikke nogen 'plan' med disse billeder andet end 2 stk. mulige papirer med fisk, da jeg startede - og dette er altså resultatet. Det er blevet okay, men heller ikke mere. Men billderne er skønne uanset:)

Jeg er helt vild med dette LO. God harmoni og lækre farver. Synes bare det er skønt:)

Tak for besøget. Kom snart igen - så er der måske LO's fra juni måned;)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

De er bare rigtig søde - og især det nederste er jeg helt vild med. Hun er rigtig nuser på det billede. Kender godt det der med at "tømme" hovedet med scrap - håber det lykedes for dig i nat - og jeg glæder mig til at se, hvad du fik lavet :o)