lørdag den 5. juni 2010

Hektisk weekend forude...

I dag tager vi en tur over den store broen for at besøge en koi have (kærestens idé - ikke min)og på vejen hjem tager vi nok et smut forbi Odense og siger hej til familien derovre - det skal nok blive en hygsom dag, især hvis vejret bliver som de foregående dage. Søndag er der Air Show i Skrydstrup og det skal vi selvfølgelig med til - måske vi kommer til at se dronningen og prinsgemalen. Og det var vist den weekend:) Der bliver nok desværre ikke så meget tid tilovers til scrap - øv, for jeg har lige fået billeder ind af døren og kan mærke en kriblen i fingrene:) Jeg har fået fremkaldt hos Pixum.dk - og jeg fik 50 billeder gratis, da det var min første bestilling og det giver 25 gratis billeder, og de derudover havde tilbud på 25 gratis billeder for alle. Jeg kom af med i alt 40 kr og det var hovedsageligt porto. Billederne var rigtig fine, så jeg vender nok tilbage dertil en anden gang. Hvor handler I billeder henne?

Mandag flytter Karolines børnehave ud i en spejderhytte og der skal de være hele ugen. Karoline glæder sig helt vildt og det skal også nok blive spændende for dem. Håber børnehaven får taget en masse billeder derude fra.

Slutteligt kommer lige et par LO's. De er begge med billeder af Karoline som blev taget i november i børnehaven. Det ene er til Karoline selv og det andet er til Nikolas. Jeg er lidt lunken ved dem, men er kørt fast, så nu forbliver de sådan.

Dette er Karolines

Og dette er Nikolas'

Det var alt for nu. God weekend til jer alle:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

De er da søde - begge to :o) Det røde og det gule er helt fantastisk sammen. Og jeg ææælsker simpelthen hjertepapiret.
Jeg handler billeder hos www.click4foto.dk - jeg tror nok, at de nu er kommet til at hedde fotogo.dk - eller noget i den stil. Dem er jeg rigtig glad for :o)
hav en dejlig dag.