mandag den 21. marts 2011

For lidt scrappetid

Det er sådan det er. Jeg har alt for lidt scrappetid for tiden - og absolut heller ingen scrapabstinenser... Jeg mangler at nusse med papir og billeder, men det stopper allerede der - jeg kan slet ikke overskue det (og desuden mangler jeg også nye billeder, men kan ikke tage mig sammen til at få fundet billeder, få dem redigeret og bestilt). Jeg ved hvad det skyldes - eksamensskrivning og forberedelser - heldigvis noget som forsvinder og jeg håber at min scrappelyst kommer tilbage i slutningen af juni - men meget gerne før;)

Nå, nok brok fra mig. Det kan kun blive til et enkelt LO i dag, da jeg ikke har fået tømy kameraet for de andre endnu:)

Lo'et er lavet til en life udfordring på The scrap cat forum. Elsker sovebilleder af mine skønne børn. Der er brugt både maling og mist. Jeg synes det er blevet super godt:)

Tak for besøget:)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Åh hvor jeg godt kender sådan nogle "scrap-tørke" perioder... Det kan være frustrerende, men jeg håber du får forberedt dig rigtig godt til eksamen!:)
Jeg er vild med layoutet, dejligt enkelt, og alligevel mange søde detaljer!

Marianne sagde ...

Allerførst: held og lykke til eksamen - og dejligt at se nyt herinde. Super skønt LO - og sikke nogle dejlige billeder :)