mandag den 7. marts 2011

Eksamensforberedelser

Så er jeg så småt gået i gang med at starte på eksamensskrivningen...pyh, der er meget, men jeg må tage én ting af gangen - oppefra og ned, mon ikke det så går? Jeg håber det:)

Nå, men videre til det sjove: SCRAP:)

Det startede med en god ide og endte med at blive et okay LO. Jeg bryder mig ikke om journaling spottet - det er alt for farvet (og de forkerte farver...) i forhold til resten, men nu er det altså sådan.

Simpelt LO som er et lift af Marianne (the Scrap Cat). Jeg er vild med billedet af Nikolas og synes at han ligner min lillebror helt vildt - altså da han var lille;) Stjernen er lavet af en piberenser.

Det var alt for nu. Resten af aftenen skal helliges Hercule Poirot:)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Super lækre LOs!! Kan godt se det med journalingspot'en - men jeg havde aldrig tænkt over det, hvis du ikke selv havde sagt det. Det nederste LO er også bare dejligt!!