fredag den 25. februar 2011

Ekstra fridag

Ja, lyder det ikke skønt? Jeg havde ingen timer i dag, så jeg holdte børnene hjemme fra dagpleje og børnehave til hygge og ingenting en hel dag sammen med mor... Der skal jo være nogen fordele ved at være studerende;)

Nu sover hele huset og om lidt også jeg, men første vil jeg lige smide et par ultra simple LO's på til jer.

Situationen giver sig selv på dette billede, så derfor har jeg fravalgt tekst. Meget simpelt, meget udtryksfuldt. Jeg er vild med titlen som er skrevet med bogstav-stempler - det er bestemt ikke sidste gang jeg har gjort det:)

Igen meget simpelt, men jeg synes titlen og den smule tekst der er siger hvad der skal siges. Ingen grund til dikkedarer - bare den rene ærlighed:) Elsker billederne:)

Herhjemme står weekenden på hemmeligheder, overnatning hos farmor og farfar og kobberbryllup - og måske en lille smule scrap - det skal helt bestemt nok blive en hyggelig weekend:)

God weekend til jer alle:)

1 kommentar:

Anne sagde ...

Sikke nogle fine layouts - jeg er også vild med titlen på det øverste - den siger så meget, selvom den er så enkel! :)